יום הולדת בכנסת • עץ הלימון ניטע לזכר העובדת שנרצחה

    איתי גדסי No Comments on יום הולדת בכנסת • עץ הלימון ניטע לזכר העובדת שנרצחה

    אירוע הנטיעות השנה התקיים בגן הכנסת. ובמהלך הטקס נטע יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין עץ לזכרה של גמלאית הכנסת לבנה מליחי ז"ל שנהרגה בפיגוע בחודש אוקטובר האחרון

    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אירועי ט"ו בשבט המסורתיים בכנסת, החלו היום בטקס נטיעות במשכן, ולקראת האירוע המרכזי, "כנסת צעירה" שיתקיים ביום שלישי ובו ישתתפו מאות בני נוער מכול רחבי הארץ שידמו את עבודת הכנסת בישיבות וועדות ומליאה. הכנסת נוסדה בט"ו בשבט, ומציינת לכן את יום הולדתה, השנה מלאו 68 שנים לכינון הכנסת.

    אירוע הנטיעות השנה התקיים בגן הכנסת. ובמהלך הטקס נטע יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין עץ לזכרה של גמלאית הכנסת לבנה מליחי ז"ל שנהרגה בפיגוע בחודש אוקטובר האחרון.

    לפני נטיעת עץ הלימון, שנבחר על ידי בני משפחת מליחי, נפגש יו"ר הכנסת עם בני המשפחה בלשכתו. "במשך 30 שנה היתה קמה לבנה בכל בוקר כדי להגיע בשעה 6:00 לעבודה. כולנו זוכרים אותה בזכות החיוך שלה. לא בכל שנה אנחנו מקיימים את הנטיעות שמציינות גם את יום כינון הכנסת אבל בהתייעצות עם המשפחה החלטנו לקיים אירוע של נטיעות לזכר לבנה. הנטיעות הן סימן להתחדשות ולעתיד". עץ הלימון נבחר על ידי בני המשפחה כזיכרון לעץ לימון שהיה בגינת אמה של לבנה מליחי ז"ל ושאותו אהבה במיוחד ונהגה לקטוף ממנו לימונים ולהכין מהם מטעמים שונים.

    לבנה מליחי ז"ל עבדה בכנסת בין השנים 1980–2010, תחילה כעובדת מזנון הכנסת ולאחר מכן כעובדת מדור שירותים ומשק. היא הותירה אחריה בעל, רחמים, שלוש בנות –- אביבית, לימור ויונית – ושישה נכדים.



    0 תגובות